zaterdag 3 januari 2009

Dieet nr. 264

Oké, mijn tweehonderddrieënzestigste dieet heeft niet tot het gewenste resultaat geleid, ik weet het.
Maar ik geef de moed toch nog niet op: tweehonderdvierenzestig staat in de steigers.
Vermageren is in theorie nochtans niet moeilijk: neem per dag minder caloriën op dan je er verbruikt en je massa slinkt zienderogen. Je weet dus duidelijk wat je te doen staat: minder calorierijke voeding en meer calorieverbruik.
Weten is één, doen is twee.
Gelukkig lees ik deze morgen in de Scientific American hoe ik dit probleem moet aanpakken!
Ik ben van nature nogal sceptisch, maar ik ga die wetenschappelijke literatuur toch maar eens grondig doornemen. Alle baten helpen zei de muis en ze piste in de zee.

Allez, ik zal dan maar een wortel eten zeker, alhoewel... de Vienetta is nog niet helemaal op...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten